Blue Star Ferries

Η Blue Star Ferries ιδρύθηκε το 1965 ως Γραμμές Στρίντζης από την οικογένεια Στρίντζης από το Ληξούρι της Κεφαλονιάς. Η εταιρεία μετονομάστηκε σε Blue Ferries το 2000, μετά την εξαγορά της Attica Enterprises από την εταιρεία με ποσοστό 48%.Η Blue Star Ferries είναι μια αδελφή εταιρεία της Superfast Ferries, καθώς και οι δύο είναι μέλη του Ομίλου Attica και έχουν συνεργαστεί σε ορισμένες διαδρομές, όπως η Rosyth στο Zeebrugge και επί του παρόντος ο Πειραιάς-Ηράκλειο.

Το 2006, η Blue Star Maritime S.A. αγόρασε τη ναυτιλιακή εταιρεία DANE Sea Lines της Δωδεκανήσου.

Η Blue Star Ferries δημιούργησε δύο πλοία τύπου πλοίου στα Ναυπηγεία Daewoo της Κορέας. Το πρώτο πλοίο, το Blue Star Delos, παραδόθηκε στις 10 πρώτες ημέρες του Οκτωβρίου 2011 και το δεύτερο Blue Star Patmos τον Ιούλιο του 2012. Η Blue Star Delos βρίσκεται αυτή τη στιγμή στη διαδρομή: Πειραιάς-Πάρος-Νάξος-Ίος-Θήρα και Blue Star Πάτμος στη διαδρομή: Πειραιάς-Χίος-Μυτιλήνη (Λέσβος).

Η Blue Star Ferries είναι μια από τις μεγαλύτερες ναυτιλιακές εταιρείες στην Ελλάδα. Τα σύγχρονα και μοντέρνα πλοία της εξυπηρετούν δρομολόγια από τον Πειραιά στις Κυκλάδες ,τα Δωδεκάνησα και Β.A.Αιγαίο. Επιπλέον, ένα πλοίο της συνδεει την Ελλάδα και την Ιταλία.

Σήμερα η εταιρεία διαθέτει 9 πλοία, ενώ 5 από αυτά κατασκευάστηκαν μετά το 2005. Όλα τα πλοία της είναι σύγχρονα και γρήγορα, ενώ διαθέτουν όλες τις πολυτελείς ανέσεις που θα χρειαστείτε στο ταξίδι σας. Τα τελευταία χρόνια, η εταιρεία έχει πιστοποιηθεί με ISO 9001 για την ποιότητα των υπηρεσιών της. Επιπλέον, τα πλοία της Blue Star Ferries έχουν πιστοποιηθεί και με το ISO 14001 και η Blue Star έγινε η πρώτη ελληνική ναυτιλιακή εταιρεία που ανέπτυξε Περιβαλλοντική Πολιτική.

ΓΕΝΙΚΟΙ ΟΡΟΙ ΤΑΞΙΔΙΟΥ

ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΠΙΒΑΙΝΟΝΤΩΝ:

  • Σύμφωνα με την Κοινοτική Οδηγία 98/41 είναι υποχρεωτική, για λόγους ασφαλείας, η ονομαστική καταγραφή των επιβαινόντων σε κάθε δρομολόγιο.
  • Για να είναι δυνατή η καταγραφή, τα εισιτήρια εκδίδονται ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΑ και συγκεκριμένα πρέπει να αναγράφονται:
    – ΤΟ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΤΟΥ ΕΠΙΒΑΤΗ
    – ΤΟ ΦΥΛΟ: ΑΝΔΡΑΣ/ΓΥΝΑΙΚΑ
    – Η ΗΛΙΚΙΑ: ΕΝΗΛΙΚΟΣ-ΠΑΙΔΙ-ΒΡΕΦΟΣ

Εκτός από τα παραπάνω, πρέπει να δηλώνονται στο πρακτορείο έκδοσης τα άτομα που χρειάζονται ΕΙΔΙΚΗ ΦΡΟΝΤΙΔΑ.

  • Η έκδοση εισιτηρίου πάνω στο πλοίο απαγορεύεται και συνεπώς για την αποφυγή άσκοπης ταλαιπωρίας οι επιβάτες πρέπει να προβαίνουν έγκαιρα σε κρατήσεις θέσεων και έκδοση εισιτηρίων.
  • Παιδιά μέχρι 5 ετών: είναι υποχρεωτική η έκδοση εισιτηρίου με μηδενικό ναύλο.

ΑΡΙΘΜΗΜΕΝΑ ΚΑΘΙΣΜΑΤΑ

Η χρήση τους επιτρέπεται στους κατόχους εισιτηρίων αριθμημένων καθισμάτων.

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΒΙΒΑΣΗΣ

Ο επιβάτης οφείλει:
α) να βρίσκεται στοv χώρο επιβίβασης του πλοίου μία (1) ώρα πριν την αναχώρηση.
β) να φέρει το όχημά του στον χώρο αναμονής φόρτωσης μία (1) ώρα πριν τον απόπλου.
Ο οδηγός υποχρεούται να φορτώσει και να εκφορτώσει το όχημα του. Οι επιβάτες των οχημάτων υποχρεούνται να αποβιβάζονται από αυτά, πριν από τη φόρτωσή τους στο πλοίο. Η σειρά προτεραιότητας φόρτωσης των οχημάτων καθορίζεται από τους Κανονισμούς Λιμένα κάθε Λιμενικής Αρχής, στη περιοχή της οποίας γίνεται η φόρτωση.
Όλοι οι επιβάτες οφείλουν να είναι εφοδιασμένοι με τα απαραίτητα έγκυρα ταξιδιωτικά έγγραφα. Η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να μην επιτρέψει την επιβίβαση σε επιβάτη χωρίς τα απαραίτητα αυτά ταξιδιωτικά έγγραφα.
Εάν ο επιβάτης επιθυμεί να αποβιβασθεί πριν τον απόπλου του πλοίου, τότε υποχρεούται να το δηλώσει στο Λογιστήριο του πλοίου και να πάρει μαζί του τις αποσκευές και το όχημά του, εφόσον είναι εφικτό να μετακινηθεί από τον χώρο στάθμευσης του πλοίου.

ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ

Tα εισιτήρια πρέπει να εκδίδονται μέσα στην προκαθορισμένη από την ημερομηνία κράτησης προθεσμία, για την οποία οι επιβάτες ενημερώνονται από τον ταξιδιωτικό τους πράκτορα. Σε αντίθετη περίπτωση, η κράτηση ακυρώνεται αυτόματα.

ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ ΑΝΟΙΚΤΗΣ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑΣ

  • Tα εισιτήρια ανοικτής ημερομηνίας δεν γίνονται αποδεκτά για επιβίβαση, εκτός εάν επιβεβαιωθεί η ημερομηνία αναχώρησης και εκδοθεί Κάρτα Επιβίβασης. Τα εισιτήρια ισχύουν επ’ αόριστον.
  • Κατά την επιβίβαση, το αρχικό εισιτήριο και η κάρτα επιβίβασης πρέπει να επιδεικνύονται στους υπεύθυνους Αξιωματικούς του πλοίου που διενεργούν τον έλεγχο.

ΑΚΥΡΩΣΕΙΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ

  • Τα εισιτήρια ακυρώνονται μόνο από τα πρακτορεία έκδοσης.
  • Τα εισιτήρια δεν είναι δυνατόν να ακυρωθούν τηλεφωνικά. Οι ενδιαφερόμενοι πρέπει να παραδώσουν τα εισιτήρια στο πρακτορείο έκδοσης.
  • Επιστροφή χρημάτων στα ακυρωμένα εισιτήρια γίνεται από το πρακτορείο έκδοσης, έως και 2 χρόνια από την ημερομηνία ακύρωσης των εισιτηρίων.

ΑΚΥΡΩΤΙΚΑ

ΥΨΗΛΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ: 19/04/19-05/05/19 & 07/06/19-30/09/19(1)

  • 7 ημέρες πριν την αναχώρηση: Τα εισιτήρια ακυρώνονται χωρίς ακυρωτικά ή μετατρέπονται σε ανοικτής ημερομηνίας ή για άλλη ημερομηνία.
  • Από 7 ημέρες πριν την αναχώρηση έως και 4 ώρες πριν την αναχώρηση (στις γραμμές Κυκλάδων-Δωδεκανήσων-Β. Αιγαίου-Σποράδων): Παρακρατούνται 50% ακυρωτικά ή εναλλακτικά τα εισιτήρια μετατρέπονται σε ανοικτής ημερομηνίας ή για άλλη ημερομηνία.
  • Από 7 ημέρες πριν την αναχώρηση έως και 2 ώρες πριν την αναχώρηση (στις γραμμές Σαρωνικού): Παρακρατούνται 50% ακυρωτικά ή εναλλακτικά τα εισιτήρια μετατρέπονται σε ανοικτής ημερομηνίας ή για άλλη ημερομηνία.
  • 4 ώρες πριν και έως την αναχώρηση (στις γραμμές Κυκλάδων-Δωδεκανήσων-Β. Αιγαίου-Σποράδων): Παρακρατούνται 50% ακυρωτικά.
  • 2 ώρες πριν και έως την αναχώρηση (στις γραμμές Σαρωνικού): Παρακρατούνται 50% ακυρωτικά.
  • Στη γραμμή Πειραιάς-Αίγινα-Αγκίστρι, τα εισιτήρια μετατρέπονται σε ανοικτής ημερομηνίας ή για άλλη ημερομηνία, έως τον απόπλου.
  • Μετά την αναχώρηση: Τα εισιτήρια δεν ακυρώνονται και δεν μετατρέπονται σε ανοικτής ημερομηνίας, ενώ η αλλαγή της ημερομηνίας δεν είναι δυνατή.

(1)

Την περίοδο από 19/04/19-27/04/19 & από 13/06/19-15/06/19 για όλες τις αναχωρήσεις από Πειραιά, Λαύριο και Καβάλα και την περίοδο 28/04/19-05/05/19 & 17/06/19-18/06/19 για όλες τις αναχωρήσεις προς Πειραιά, Λαύριο και Καβάλα, τα εισιτήρια ακυρώνονται χωρίς ακυρωτικά ή μετατρέπονται σε ανοικτής ημερομηνίας ή για άλλη ημερομηνία, 14 ημέρες πριν την αναχώρηση.
Από 14 ημέρες έως 7 ημέρες πριν την αναχώρηση, παρακρατούνται 25% ακυρωτικά ή εναλλακτικά τα εισιτήρια μετατρέπονται σε ανοικτής ημερομηνίας ή για άλλη ημερομηνία.
Τα παραπάνω ισχύουν και για τις ενδιάμεσες διαδρομές.

ΧΑΜΗΛΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ: όλες οι υπόλοιπες ημερομηνίες

  • 3 ημέρες πριν την αναχώρηση: Τα εισιτήρια ακυρώνονται χωρίς ακυρωτικά ή μετατρέπονται σε ανοικτής ημερομηνίας ή για άλλη ημερομηνία.
  • Από 3 ημέρες πριν την αναχώρηση έως και 1 ώρα πριν την αναχώρηση (στις γραμμές Κυκλάδων-Δωδεκανήσων-Β. Αιγαίου-Σποράδων): Παρακρατούνται 50% ακυρωτικά ή εναλλακτικά τα εισιτήρια μετατρέπονται σε ανοικτής ημερομηνίας ή για άλλη ημερομηνία.
  • Από 3 ημέρες πριν την αναχώρηση και έως την αναχώρηση (στις γραμμές Σαρωνικού): Παρακρατούνται 50% ακυρωτικά ή εναλλακτικά τα εισιτήρια μετατρέπονται σε ανοικτής ημερομηνίας ή για άλλη ημερομηνία.
  • 1 ώρα πριν και έως την αναχώρηση (στις γραμμές Κυκλάδων-Δωδεκανήσων-Β. Αιγαίου-Σποράδων): Παρακρατούνται 50% ακυρωτικά.
  • Μετά την αναχώρηση: Τα εισιτήρια δεν ακυρώνονται και δεν μετατρέπονται σε ανοικτής ημερομηνίας, ενώ η αλλαγή της ημερομηνίας δεν είναι δυνατή.

ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ ΑΝΟΙΚΤΗΣ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑΣ:

  • Τα εισιτήρια ανοικτής ημερομηνίας ακυρώνονται χωρίς ακυρωτικά μόνο εφόσον έχουν εκδοθεί σαν ανοικτής ημερομηνίας.
  • Για εισιτήρια που έχουν μετατραπεί σε ανοικτής ημερομηνίας, ισχύει η πολιτική ακυρώσεων των αρχικών εισιτηρίων.

ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ Ή ΜΑΤΑΙΩΣΗ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟΥ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΑΝΩΤΕΡΑΣ ΒΙΑΣ (π.χ. ΚΑΚΕΣ ΚΑΙΡΙΚΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ)

ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΑΠΟΠΛΟΥ:

Οι επιβάτες και τα οχήματα μπορούν να επιβιβασθούν χωρίς να αλλάξουν τα εισιτήριά τους.

ΜΑΤΑΙΩΣΗ ΤΑΞΙΔΙΟΥ:

Τα εισιτήρια της αναχώρησης που ματαιώθηκε δεν ισχύουν για επιβίβαση και πρέπει να αλλαχθούν για την επόμενη προγραμματισμένη αναχώρηση, στην οποία υπάρχει διαθεσιμότητα θέσεων, με έκδοση Κάρτας Επιβίβασης.

ΠΡΟΣΟΧΗ:

Στις περιπτώσεις που καθυστερεί ή ματαιώνεται το δρομολόγιο για λόγους ανωτέρας βίας (π.χ. κακές καιρικές συνθήκες), οι επιβάτες παρακαλούνται να επικοινωνούν με τα λιμενικά γραφεία της εταιρείας για να ενημερώνονται σχετικά με τη νέα ώρα αναχώρησης του πλοίου.

ΑΠΩΛΕΙΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟΥ

Σε περίπτωση απώλειας του εισιτηρίου, για να μπορέσει να ταξιδέψει ο επιβάτης θα πρέπει να αγοράσει νέο εισιτήριο. Στη συνέχεια πρέπει να δηλώσει εγγράφως την απώλεια αναφέροντας την ημερομηνία του ταξιδίου, τη διαδρομή, τον αριθμό του απολεσθέντος εισιτηρίου, τον αριθμό του νέου εισιτηρίου που αγοράστηκε και φωτοτυπία αυτού.
Εφόσον το απολεσθέν εισιτήριο δεν βρεθεί στα αρχεία της εταιρείας να έχει ταξιδέψει σε διάστημα 1 μήνα από την ημερομηνία ταξιδίου, η εταιρεία θα χορηγήσει δωρεάν εισιτήριο ισόποσης αξίας με το απολεσθέν.
Όλα τα στοιχεία του απολεσθέντος εισιτηρίου θα τα αναζητήσετε στο πρακτορείο που πραγματοποιήσατε την κράτηση και εκδόθηκε το εισιτήριο. Η δήλωση απώλειας θα αποστέλλεται στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών (fax: 210-8919019, e-mail: cs.domestic@attica-group.com).

ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΠΙΒΑΤΗ

Συνιστούμε στους επιβάτες κατά την έκδοση των εισιτηρίων να ενημερώνουν το πρακτορείο έκδοσης για τον αριθμό του τηλεφώνου τους (κατά προτίμηση κινητού) ούτως ώστε να ειδοποιούνται σε περίπτωση ανάγκης, π.χ. απαγόρευσης απόπλου λόγω καιρού κ.λ.π.

ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ

  • Η εταιρεία θα κάνει κάθε προσπάθεια για να τηρήσει τα δρομολόγια που αναφέρονται στο φυλλάδιο. Διατηρεί όμως το δικαίωμα για την τροποποίησή τους εφόσον παραστεί ανάγκη.
  • Η διάρκεια του ταξιδίου αναφέρεται στον χρόνο που μεσολαβεί από την έξοδο από τον λιμένα αναχώρησης έως την είσοδο στον λιμένα άφιξης.
  • Η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να αλλάζει τα πλοία της εφόσον κριθεί απαραίτητο.

ΕΛΕΓΧΟΣ ΣΤΟ ΠΛΟΙΟ

Οι Οικονομικοί Αξιωματικοί διενεργούν ελέγχους εισιτηρίων κατά την επιβίβαση και κατά τη διάρκεια του ταξιδίου. Κατά τον έλεγχο οι επιβάτες είναι υποχρεωμένοι να επιδεικνύουν τα εισιτήριά τους και τα δικαιολογητικά εμπορικών εκπτώσεων, εφόσον έχει εκδοθεί εκπτωτικό εισιτήριο.

ΑΠΟΣΚΕΥΕΣ

Οι αποσκευές πρέπει να τοποθετούνται σε ειδικά σημεία του πλοίου, σύμφωνα με τις υποδείξεις του πληρώματος. Ο επιβάτης δικαιούται να μεταφέρει χειραποσκευές βάρους μέχρι 50 κιλών ή 1 κυβικό μέτρο. Οι αποσκευές δεν πρέπει να περιέχουν αντικείμενα αξίας. Τα αντικείμενα αξίας μπορούν να παραδίδονται στους υπεύθυνους Αξιωματικούς του πλοίου προς φύλαξη.
Ο μεταφορέας ευθύνεται για τη φθορά ή απώλεια των αποσκευών εντός του πλοίου, μόνο εφόσον αυτές παραδίδονται για φύλαξη και εκδίδεται σχετική απόδειξη. Ο μεταφορέας δεν ευθύνεται για απώλεια χρημάτων, πολύτιμων ειδών ή αποσκευών στους κοινόχρηστους χώρους του πλοίου, στα οχήματα ή στις καμπίνες.

ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ

Τα πλοία μας διαθέτουν ειδικά διαμορφωμένες καμπίνες για την καλύτερη εξυπηρέτηση των επιβατών με ειδικές ανάγκες. Ο αριθμός αυτών των καμπινών είναι περιορισμένος, γι’ αυτό και είναι απαραίτητη η έγκαιρη κράτηση θέσεων (Πανελλαδικός τηλεφωνικός αριθμός κρατήσεων: 18130).
Για περισσότερες πληροφορίες: Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών, τηλ.: 210-8919010, e-mail: cs.domestic@attica-group.com

ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ ΑΝΗΛΙΚΩΝ ΕΠΙΒΑΤΩΝ

Η μετακίνηση ανηλίκων επιβατών, που έχουν συμπληρώσει το 15ο έως το 18ο έτος της ηλικίας τους, χωρίς τη συνοδεία γονέα ή κηδεμόνα, επιτρέπεται με τις κάτωθι προϋποθέσεις:
Συμπλήρωση Υπεύθυνης Δήλωσης από τον γονέα ή νόμιμο κηδεμόνα του ανηλίκου, θεωρημένη με το γνήσιο της υπογραφής από την Αστυνομική ή Λιμενική Αρχή.
Για την επιβίβαση στο πλοίο, ο ανήλικος επιβάτης θα πρέπει να έχει μαζί με το εισιτήριό του, την πρωτότυπη Δήλωση, καθώς και το Δελτίο Αστυνομικής του Ταυτότητας για την επιβεβαίωση της ταυτοπροσωπίας.
Σε κάθε περίπτωση, ο γονέας ή νόμιμος κηδεμόνας του ανηλίκου επιβάτη, φέρει ακέραιη την ευθύνη για την έγκαιρη απόκτηση και θεώρηση της Υπεύθυνης Δήλωσης, καθώς και όλων των συνοδευτικών εγγράφων που τυχόν απαιτούνται στο λιμάνι αναχώρησης.
Σε καμία περίπτωση, η εταιρεία δεν είναι υπεύθυνη εάν λόγω ανεπαρκών εγγράφων ή/και πιστοποιητικών ταυτοπροσωπίας, δεν επιτραπεί η επιβίβαση από τους αρμόδιους Αξιωματικούς του πλοίου ή τις Λιμενικές Αρχές.
Σχετικές δηλώσεις διατίθενται από το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών, τηλ. 210-8919010, e-mail: cs.domestic@attica-group.com, καθώς και στα κατά τόπους λιμενικά γραφεία της εταιρείας.

ΧΩΡΟΙ ΔΙΑΜΟΝΗΣ ΓΙΑ ΚΑΤΟΙΚΙΔΙΑ

Τα πλοία διαθέτουν ειδικές καμπίνες αλλά και ειδικούς χώρους διαμονής κατοικίδιων. Ο αριθμός των καμπινών αυτών είναι περιορισμένος, γι’ αυτό και είναι απαραίτητη η έγκαιρη κράτηση θέσης.
Για λόγους υγιεινής, απαγορεύεται η παραμονή των κατοικίδιων σε άλλες καμπίνες (εκτός των ειδικών), στα μπαρ, τα εστιατόρια και τους εσωτερικούς χώρους του πλοίου. Εφόσον κυκλοφορούν (πάντα με λουρί και συνοδό) θα πρέπει να φορούν υποχρεωτικά φίμωτρο.
Οι επιβάτες που ταξιδεύουν με κατοικίδιο πρέπει να έχουν πάντα μαζί τους το πρόσφατα ενημερωμένο βιβλιάριο υγείας του και είναι υπεύθυνοι για τη φροντίδα, την ασφάλεια και την υγιεινή του.
Τα πλοία παρέχουν ειδικό χώρο για την καθημερινή υγιεινή των κατοικίδιων.
Ασυνόδευτα κατοικίδια δεν γίνονται δεκτά.

ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΑΠΟΛΕΣΘΕΝΤΩΝ

Οι επιβάτες που έχασαν ή βρήκαν κάποιο αντικείμενο, παρακαλούνται να ενημερώσουν άμεσα τη Ρεσεψιόν του πλοίου κατά τη διάρκεια του ταξιδίου και απαραίτητα πριν την αποβίβασή τους από το πλοίο. Για οποιαδήποτε πληροφορία μετά την αποβίβαση, μπορείτε να απευθύνεστε στα Κεντρικά Γραφεία της Εταιρείας, Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών, τηλ.: 210-8919010, e-mail: cs.domestic@attica-group.com

ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑ

Για λόγους ασφαλείας, όλοι οι επιβάτες και τα αντικείμενα τα οποία φέρουν επί του πλοίου είναι πιθανό να ελεγχθούν. Θα απαγορεύεται η είσοδος στο πλοίο στα πρόσωπα τα οποία αρνούνται να συμμορφωθούν και θα αναφέρονται στις κατά τόπους Λιμενικές Αρχές.

Οι επιβάτες οφείλουν να παρουσιάζουν στο εξουσιοδοτημένο προσωπικό του πλοίου, το εισιτήριό τους, το διαβατήριο ή την ταυτότητα ή άλλα έγκυρα ταξιδιωτικά έγγραφα. Η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να μην επιτρέπει την επιβίβαση εάν ο επιβάτης δεν διαθέτει τα απαιτούμενα ταξιδιωτικά έγγραφα και δεν δύναται να αποδείξει, πέραν πάσης αμφιβολίας την ταυτότητά του.
Μετά την επιβίβαση δεν επιτρέπεται η αποβίβαση χωρίς την άδεια των υπεύθυνων Αξιωματικών του πλοίου.
Σε περίπτωση που ο επιβάτης επιθυμεί να ματαιώσει το ταξίδι του μετά την επιβίβασή του, πρέπει να μεταφέρει εκτός του πλοίου τις αποσκευές του και το όχημά του (εφόσον αυτό είναι δυνατόν).
Εάν έχετε μαζί σας όπλο, παρακαλούμε να το δηλώσετε κατά την επιβίβαση.

ΝΟΜΟΣ 3730 – ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΚΑΠΝΙΣΜΑΤΟΣ

Με βάση τον υπ’ αριθμόν 3730 νόμο του Υπουργείου Υγείας, από 1η Ιουλίου 2009 απαγορεύεται το κάπνισμα σε όλους τους κλειστούς κοινόχρηστους χώρους και στις καμπίνες των πλοίων μας. Οι επιβάτες μπορούν να καπνίζουν μόνο στους καθορισμένους χώρους των εξωτερικών ανοικτών καταστρωμάτων.

ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΤΥΧΗΜΑΤΟΣ

Ενημερωθείτε για τα Δικαιώματα των επιβατών των θαλασσίων μεταφορών σε περίπτωση ατυχήματος, στην ιστοσελίδα http://www.hcg.gr/node/12912.