Fast Ferries

H Fast Ferries από το 1989 παρέχει ακτοπλοϊκές υπηρεσίες υψηλού επιπέδου, σύμφωνα με την εταιρική της πολιτική που περιλαμβάνει την προσφορά ασφαλούς, γρήγορου, άνετου και αξιόπιστου ταξιδιού.

Τα τελευταία χρόνια η Fast Ferries αναπτύσσεται δυναμικά. Το 2007 δρομολόγησε στην γραμμή Ραφήνα – Άνδρος – Τήνος – Μύκονος το μόλις 7 ετών σύγχρονο επιβατηγό οχηματαγωγό πλοίο ΘΕΟΛΟΓΟΣ Π., το οποίο αναβάθμισε σε σημαντικό βαθμό την ακτοπλοϊκή σύνδεση της Ραφήνας με τα νησιά της Άνδρου, της Τήνου και της Μυκόνου, παρέχοντας υπηρεσίες πρωτόγνωρες, όχι μόνο στην συγκεκριμένη γραμμή αλλά και στην ακτοπλοία μας γενικότερα.

Το 2012 προσθέτει στην γραμμή Ραφήνα – Άνδρος – Τήνος – Μύκονος ένα ακόμη ανάλογου επιπέδου πλοίο, το ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Π., με στόχο να πραγματοποιεί τουλάχιστον δύο καθημερινές αναχωρήσεις τόσο από την Ραφήνα, όσο και από τα νησιά, με εκτέλεση δρομολογίων και τους 12 μήνες του έτους. Από τον Αύγουστο του 2015, τον στόλο της πλαισίωσε και το FAST FERRIES ANDROS προσφέροντας πλέον ακόμη περισσότερα δρομολόγια και επιλογές ωραρίων, ενώ από το 2016 προσέθεσε στους προορισμούς τους και τη Νάξο.

Η Fast Ferries φιλοδοξεί να συνεχίζει να προσφέρει στην γραμμή όλα εκείνα που την καταξίωσαν από το 2007 στις Κυκλάδες. Την συνέπεια, την αξιοπιστία, την ασφάλεια, την ποιότητα ταξιδιού και την εξυπηρέτηση. Επίσης, φιλοδοξεί να αποτελεί αφενός την βέλτιστη επιλογή για τον ταξιδώτη στην Άνδρο, την Τήνο και τη Μύκονο και αφετέρου, μοχλό ανάπτυξης και ευημερίας των νησιών. Παράλληλα εξασφαλίζει στους νησιώτες την απαραίτητη και ζωογόνο σύνδεση με την Αττική.

Η Fast Ferries επενδύει όχι μόνο στην απαράμιλλη ποιότητα των πλοίων της, αλλά και στον τομέα της ασφάλειας πληρώντας τις πλέον σύγχρονες και αυστηρές προδιαγραφές. Ταυτόχρονα, επενδύει σε στελέχη υψηλού επιπέδου και φροντίζει να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις του επιβατηγού κοινού και των μεταφορέων, ώστε να βελτιώνεται αδιάκοπα σε όλα τα επίπεδα. Άλλωστε, η συνεχής βελτίωση της τεχνογνωσίας στη δια θαλάσσης μεταφορά ανθρώπων, οχημάτων και φορτίων είναι μια διαδικασία που ακολουθείται πιστά στη Fast Ferries.

Γενικοί όροι ταξιδιού

1. ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΠΙΒΑΙΝΟΝΤΩΝ:

Σύμφωνα με την Κοινοτική Οδηγία 98/41 είναι υποχρεωτική, για λόγους ασφαλείας, η ονομαστική καταγραφή των επιβαινόντων σε κάθε δρομολόγιο. Για να είναι δυνατή η καταγραφή τα εισιτήρια εκδίδονται ονομαστικά. Συγκεκριμένα πρέπει να αναγράφονται: Το Ονοματεπώνυμο του επιβάτη, το φύλο: άνδρας/γυναίκα, η ηλικία: ενήλικος/παιδί/βρέφος, και ο αριθμός τηλεφώνου επικοινωνίας με αποκλειστικό σκοπό την ενημέρωση του σε περίπτωση καθυστέρησης, ακύρωσης η ματαίωσης του δρομολογίου του πλοίου. Εκτός από τα παραπάνω πρέπει να δηλώνονται στο πρακτορείο έκδοσης τα άτομα που χρειάζονται Ειδική Φροντίδα. Η έκδοση εισιτηρίου πάνω στο πλοίο απαγορεύεται και συνεπώς για την αποφυγή άσκοπης ταλαιπωρίας οι επιβάτες πρέπει να προβαίνουν έγκαιρα σε κρατήσεις θέσεων και έκδοσης εισιτηρίων. Παιδιά μέχρι 4 ετών: είναι υποχρεωτική η έκδοση εισιτηρίου με μηδενικό ναύλο.

2. ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΒΙΒΑΣΗΣ:

Οι επιβάτες βάση του νόμου υπ΄ αριθ. 3709/2008 υποχρεούνται να προσέρχονται στο πλοίο μισή ώρα πριν την προγραμματισμένη ώρα απόπλου και να φέρουν τα οχήματα τους στον χώρο αναμονής φόρτωσης 1 ώρα πριν τον απόπλου.

3. ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ:

Τα εισιτήρια πρέπει να εκδίδονται μέσα στην προκαθορισμένη από την ημερομηνία κράτησης προθεσμία για την οποία οι επιβάτες ενημερώνονται από τον ταξιδιωτικό τους πράκτορα. Σε αντίθετη περίπτωση η κράτηση ακυρώνεται αυτόματα .

4. ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ ΑΝΟΙΚΤΗΣ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑΣ:

Τα εισιτήρια ανοικτής ημερομηνίας ισχύουν για 1 χρόνο από την ημερομηνία που εκδόθηκαν και δεν γίνονται αποδεκτά για επιβίβαση. Είναι απαραίτητο πριν την επιβίβαση το αρχικό εισιτήριο να αντικατασταθεί με νέο εισιτήριο. Εάν μέχρι την ημερομηνία ταξιδιού έχουν αυξηθεί οι ναύλοι, οι κάτοχοι εισιτηρίων ανοιχτής ημερομηνίας πρέπει να καταβάλλουν τη διαφορά.

5. ΠΡΟΠΛΗΡΩΜΕΝΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ (Prepaid Ticket):

Σας ενημερώνουμε ότι η εταιρεία μας υποστηρίζει την λειτουργία του προπληρωμένου εισιτηρίου (ΡΤΑ).

6. ΑΚΥΡΩΣΕΙΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΝΑΥΛΟΥ:

Από την ημερομηνία έκδοσης του εισιτηρίου έως και 8 ημέρες πριν από την προγραμματισμένη ώρα απόπλου : Τα εισιτήρια ακυρώνονται χωρίς ακυρωτικά εφόσον επιστραφεί αυτούσιο το σώμα του εισιτηρίου ή μετατρέπονται σε ανοικτής ημερομηνίας. Από 7 ημέρες έως και την προγραμματισμένη ώρα απόπλου : Τα εισιτήρια ακυρώνονται με 50% ακυρωτικά εφόσον επιστραφεί αυτούσιο το σώμα του εισιτηρίου ή εναλλακτικά μετατρέπονται σε ανοικτής ημερομηνίας έως και 2 ώρες πριν από την προγραμματισμένη ώρα απόπλου. Μετά την αναχώρηση: Τα εισιτήρια δεν ακυρώνονται, δεν μετατρέπονται σε ανοικτής ημερομηνίας, ενώ η αλλαγή της ημερομηνίας δεν είναι δυνατή. Τα εισιτήρια ακυρώνονται μόνο από τα πρακτορεία έκδοσης και δεν είναι δυνατόν να ακυρωθούν τηλεφωνικά. Οι ενδιαφερόμενοι πρέπει να παραδώσουν τα εισιτήρια στο πρακτορείο έκδοσης.

Όλες οι τυχόν αλλαγές, τροποποιήσεις ή ακυρώσεις ειιστηρίων γίνονται μόνον με βάση τους κανόνες της ακυρωτικής πολιτικής και χωρίς καμία απολύτως άλλη επιβάρυνση στα κεντρικά γραφεία της εταιρείας καθώς και στα κεντρικά λιμενικά πρακτορεία.

7. ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ Η ΜΑΤΑΙΩΣΗ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟΥ ΛΟΓΩ ΔΥΣΜΕΝΩΝ ΚΑΙΡΙΚΩΝ ΣΥΝΘΗΚΩΝ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΑΠΟΠΛΟΥ:

Οι επιβάτες και τα οχήματα μπορούν να επιβιβασθούν χωρίς να αλλάξουν τα εισιτήρια τους.

ΜΑΤΑΙΩΣΗ ΤΑΞΙΔΙΟΥ: Τα εισιτήρια της αναχώρησης που ματαιώθηκε δεν ισχύουν για επιβίβαση και πρέπει να αλλαχθούν για την επόμενη προγραμματισμένη αναχώρηση, στην οποία υπάρχει διαθεσιμότητα θέσεων, κάνοντας αντικατάσταση εισιτηρίου. Στις περιπτώσεις που καθυστερεί ή ματαιώνεται το δρομολόγιο , οι επιβάτες παρακαλούνται να επικοινωνούν με τα λιμενικά γραφεία της εταιρίας για να ενημερώνονται σχετικά με τη νέα ώρα αναχώρησης του πλοίου.

Μετά την αναχώρηση: Τα εισιτήρια δεν ακυρώνονται, δεν μετατρέπονται σε ανοικτής ημερομηνίας, ενώ η αλλαγή της ημερομηνίας δεν είναι δυνατή.

8. ΑΠΩΛΕΙΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟΥ:

Σε περίπτωση απώλειας του εισιτηρίου, για να μπορέσει να ταξιδέψει ο επιβάτης θα πρέπει να αγοράσει νέο εισιτήριο. Στη συνέχεια πρέπει να δηλώσει εγγράφως την απώλεια αναφέροντας την ημερομηνία του ταξιδιού, τη διαδρομή, τον αριθμό του απολεσθέντος εισιτηρίου, τον αριθμό του νέου εισιτηρίου που αγοράστηκε και φωτοτυπία αυτού. Εφόσον το απολεσθέν εισιτήριο δεν βρεθεί στα αρχεία της εταιρίας να έχει ταξιδέψει σε διάστημα ενός έτους από την ημερομηνία ταξιδιού, η εταιρία θα χορηγήσει εισιτήριο για τη διαδρομή χωρίς την καταβολή επιπλέον ναύλου. Όλα τα στοιχεία του απολεσθέντος εισιτηρίου θα τα αναζητήσετε σε κάποιο από τα κεντρικά γραφεία της εταιρίας. Η δήλωση απώλειας θα κατατίθεται στα γραφεία της εταιρίας, Σκουζέ 10 , Πειραιάς ή θα αποστέλλεται με fax στο 210-4281064 η μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο info@fastferries.com.gr

9.ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ:

Η εταιρία θα καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια για να τηρήσει όλα τα προγραμματισμένα της δρομολόγια. Διατηρεί όμως το δικαίωμα για την τροποποίηση τους εφόσον παραστεί ανάγκη.

10. ΕΛΕΓΧΟΣ ΣΤΟ ΠΛΟΙΟ:

Παρακαλούμε πολύ για την ορθή έκδοση των εισιτηρίων επιβατών και οχημάτων καθώς και των εκπτωτικών εισιτηρίων προς αποφυγή ταλαιπωρίας των επιβατών. Οι Οικονομικοί Αξιωματικοί διενεργούν ελέγχους εισιτηρίων κατά την επιβίβαση και κατά τη διάρκεια του ταξιδιού. Κατά τον έλεγχο οι επιβάτες είναι υποχρεωμένοι να επιδεικνύουν τα εισιτήρια τους και τα δικαιολογητικά εμπορικών εκπτώσεων.

11. ΑΠΟΣΚΕΥΕΣ:

Ο κομιστής ολόκληρου εισιτηρίου δικαιούται να μεταφέρει δωρεάν αποσκευές έως 50 κιλά η έως 1 κυβικό μέτρο. Οι αποσκευές πρέπει να τοποθετούνται σε ειδικά σημεία του πλοίου, σύμφωνα με τις υποδείξεις του πληρώματος. Οι αποσκευές δεν πρέπει να περιέχουν αντικείμενα αξίας. Τα αντικείμενα αξίας μπορούν να παραδίδονται στους υπεύθυνους Αξιωματικούς του πλοίου προς φύλαξη.

12. ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ:

Το πλοίο μας διαθέτει ειδικά διαμορφωμένους χώρους για την καλύτερη εξυπηρέτηση των επιβατών με ειδικές ανάγκες. Γι’ αυτό και είναι απαραίτητη η έγκαιρη κράτηση θέσεων.

13. ΧΩΡΟΙ ΔΙΑΜΟΝΗΣ ΓΙΑ ΚΑΤΟΙΚΙΔΙΑ:

Το πλοίο διαθέτει ειδικούς χώρους διαμονής κατοικίδιων. Για λόγους υγιεινής, απαγορεύεται η παραμονή των κατοικίδιων στα μπαρ, τα εστιατόρια και στους εσωτερικούς χώρους του πλοίου. Εφόσον κυκλοφορούν (πάντα με λουρί και συνοδό) θα πρέπει να φορούν υποχρεωτικά φίμωτρο. Οι επιβάτες που ταξιδεύουν με κατοικίδιο πρέπει να έχουν πάντα μαζί τους το πρόσφατο ενημερωμένο βιβλιάριο υγείας του και να είναι υπεύθυνοι για τη φροντίδα, την ασφάλεια και την υγιεινή του. Το πλοίο παρέχει ειδικό χώρο για την καθημερινή υγιεινή των κατοικίδιών. Ασυνόδευτα κατοικίδια δεν γίνονται δεκτά.

14. ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΑΠΟΛΕΣΘΕΝΤΩΝ:

Οι επιβάτες που έχασαν ή βρήκαν κάποιο αντικείμενο, παρακαλούνται να ενημερώσουν τη Ρεσεψιόν του πλοίου κατά τη διάρκεια του ταξιδιού ή μετά την αποβίβαση, στα Κεντρικά Γραφεία της Cyclades Fast Ferries, Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών, τήλ.: 210-4182163, e-mail: info@fastferries.com.gr.

15. ΓΡΑΜΜΕΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ:

Για οποιαδήποτε ερώτηση, σχόλιο ή παρατήρηση οι επιβάτες έχουν τη δυνατότητα να επικοινωνούν τηλεφωνικά στο 210-4182163 ή μέσω e-mail στη διεύθυνση: info@fastferries.com.gr .

16. ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑ:

Για λόγους ασφαλείας, όλοι οι επιβάτες και τα αντικείμενα τα οποία φέρουν επί του πλοίου είναι πιθανό να ελεγχθούν. Θα απαγορεύεται η είσοδος στο πλοίο στα πρόσωπα τα οποία αρνούνται να συμμορφωθούν και θα αναφέρονται στις κατά τόπους λιμενικές αρχές. Οι επιβάτες οφείλουν να παρουσιάζουν στο εξουσιοδοτημένο προσωπικό του πλοίου, το εισιτήριο τους, το διαβατήριο ή την ταυτότητα ή άλλα έγκυρα ταξιδιωτικά έγγραφα. Η εταιρία διατηρεί το δικαίωμα να μην επιτρέψει την επιβίβαση, εάν ο επιβάτης δεν διαθέτει τα απαιτούμενα ταξιδιωτικά έγγραφα και δεν δύναται να αποδείξει, πέραν πάσης αμφιβολίας, την ταυτότητα του. Μετά την επιβίβαση, δεν επιτρέπεται η αποβίβαση χωρίς την άδεια των υπευθύνων αξιωματικών του πλοίου. Σε περίπτωση που ο επιβάτης επιθυμεί να ματαιώσει το ταξίδι του μετά την επιβίβαση του, πρέπει να μεταφέρει εκτός του πλοίου τις αποσκευές του και το όχημα του (εφόσον αυτό είναι δυνατόν). Ένα έχετε μαζί σας όπλο, παρακαλούμε να το δηλώσετε κατά την επιβίβαση.