Minoan Lines

Η Μinoan Lines είναι μια από τις μεγαλύτερες ναυτιλιακές εταιρίες στην Ελλάδα. Για πολλές δεκαετίες τώρα, ασχολείται με την άνετη και ασφαλή μεταφορά επιβατών και εμπορευμάτων. Διαθέτει σήμερα έξι πολυτελή πλοία τα οποία εξυπηρετούν τις γραμμές ανάμεσα στην Ελλάδα και την Ιταλία και ανάμεσα στον Πειραιά και την Κρήτη.

Η Minoan Lines ιδρύθηκε το 1972 και ανανέωσε το στόλο της μεταξύ 1998 και 2002 με σύγχρονα ταχύπλοοα. Ο στόλος της Minoan Lines σήμερα περιλαμβάνει τα ακόλουθα ταχύπλοα πλοία: το Φαιστός Παλάς, το Ευρώπη Παλάς, το Πασιφάη Παλάς, το Κνωσσός Παλάς, το Ολυμπία Παλάς και το Ίκαρος Παλάς. Δίνοντας έμφαση στην ποιότητα και την ασφάλεια και με σεβασμό στο περιβάλλον, η Minoan Lines στοχεύει να καλύψει κάθε ανάγκη εν πλω και να προσφέρει ένα άνετο και πολυτελές ταξίδι.

ΓΕΝΙΚΟΙ ΟΡΟΙ ΤΑΞΙΔΙΟΥ

  • Σύμφωνα με τη Διεθνή Οδηγία S.O.L.A.S., το Π.Δ. 23/99 της Ελληνικής Πολιτείας και την Κοινοτική Οδηγία 98/41, τη στιγμή της κράτησής σας είναι υποχρεωτική η γνωστοποίηση των παρακάτω στοιχείων :
    – Επώνυμο
    – Όνομα (Αρχικά)
    – Φύλο
    – Χαρακτηριστικό ηλικίας (Ενήλικας – Παιδί – Βρέφος)
    – Τύπος οχήματος και Αριθμός κυκλοφορίας (όταν ταξιδεύει όχημα)
  • Για τους επιβάτες, οι οποίοι δεν είναι υπήκοοι / κάτοικοι χώρας – μέλους της Ε.Ε. απαιτούνται επιπλέον: Υπηκοότητα, Αριθμός Διαβατηρίου και Ημερομηνία Γέννησης. Στους επιβάτες με ειδικές ανάγκες συνιστούμε να το δηλώσουν κατά την κράτηση θέσεων.
  • Οι επιβάτες ευθύνονται για την τήρηση των Λιμενικών, Υγειονομικών και Τελωνιακών Διατάξεων.
  • Οι επιβάτες οφείλουν να συμμορφώνονται με τις οδηγίες του πλοιάρχου και του πληρώματος που αφορούν στην τήρηση της τάξης και στην ασφάλεια του πλοίου.
  • Για κάθε παράπονο κατά τη διάρκεια του ταξιδιού οι επιβάτες πρέπει να απευθύνονται στον πλοίαρχο ή στον ύπαρχο του πλοίου και μετά το πέρας του ταξιδιού στις ΜΙΝΩΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ή στις Λιμενικές Αρχές.
  • H σύμβαση μεταφοράς διέπεται από το Ελληνικό δίκαιο. Κάθε διαφορά που προκύπτει από αυτήν ή εξ αφορμής αυτής υπόκειται στην αποκλειστική δικαιοδοσία των δικαστηρίων Πειραιώς, ανεξαρτήτως από τη νομική της βάση. Η μεταφορά, εσωτερική ή διεθνής, υπόκειται στις διατάξεις και τα χρηματικά όρια ευθύνης α) της Διεθνούς Σύμβασης των Αθηνών της 13.12.1974 και του πρωτοκόλλου αυτής της 19.11.1976 (ν.1922/1991), και β) της Διεθνούς Σύμβασης των Βρυξελλών της 25.8.1924 και των πρωτοκόλλων αυτής της 23.2.1968 και της 21.12.1979 (ν. 2107/1992), στο μέτρο που οι ως άνω διατάξεις εφαρμόζονται και στη μεταφορά επιβατών και των αποσκευών τους ή οχημάτων, όπως εκάστοτε ισχύουν στην Ελλάδα.

Ακυρώσεις Εισιτηρίων

Στις γραμμές εσωτερικού:

  • Από την ημερομηνία έκδοσης του εισιτηρίου και μέχρι και 14 ημέρες πριν την προγραμματισμένη ημερομηνία απόπλου: επιστροφή ολόκληρης της αξίας του εισιτηρίου.
  • Από 13 ημέρες μέχρι και 7 ημέρες πριν την προγραμματισμένη ημερομηνία απόπλου: επιστροφή του 75% της αξίας του εισιτηρίου.
  • Από 6 ημέρες μέχρι και 12 ώρες πριν από την προγραμματισμένη ώρα απόπλου: επιστροφή του 50% της αξίας του εισιτηρίου.

Στις γραμμές Αδριατικής:

  • Από την ημερομηνία έκδοσης του εισιτηρίου και μέχρι 30 ημέρες πριν την προγραμματισμένη ημερομηνία απόπλου: επιστροφή ολόκληρης της αξίας του εισιτηρίου.
  • Από 29 ημέρες μέχρι και 7 ημέρες πριν την προγραμματισμένη ημερομηνία απόπλου: επιστροφή του 75% της αξίας του εισιτηρίου.
  • Από 6 ημέρες μέχρι και 24 ώρες πριν από την προγραμματισμένη ώρα απόπλου: επιστροφή του 50% της αξίας του εισιτηρίου.
  • Την ίδια ημέρα της αναχώρησης: δεν επιστρέφεται ο ναύλος.
  • Η επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείται μόνο από το πρακτορείο που έχει εκδώσει το εισιτήριο.

Κρατήσεις θέσεων

Οι κρατήσεις θέσεων μπορούν να γίνουν μέσω όλων των συνεργαζόμενων ταξιδιωτικών γραφείων, των κεντρικών γραφείων κρατήσεων και των λιμενικών γραφείων της εταιρίας.
Το εισιτήριο ισχύει για ένα έτος από την ημερομηνία έκδοσής του και μόνο για το λιμάνι αναχώρησης που αναγράφεται σε αυτό.
Το εισιτήριο είναι αυστηρά ονομαστικό και προσωπικό. Δε μεταβιβάζεται και ισχύει μόνο για τη θέση και το ταξίδι για το οποίο εκδόθηκε. Κάθε αλλαγή θα πρέπει να αναφέρεται έγκαιρα στο πρακτορείο που εξέδωσε το εισιτήριο, στα κεντρικά γραφεία κρατήσεων ή στα λιμενικά γραφεία της εταιρίας.
Οι κάτοχοι εισιτηρίων ανοιχτής ημερομηνίας οφείλουν να φροντίζουν για την εξασφάλιση θέσεων εγκαίρως, ιδίως κατά τη θερινή περίοδο. Τα εισιτήρια αυτά ισχύουν για ένα έτος από την έκδοσή τους, με την υποχρέωση καταβολής της όποιας διαφοράς ναύλου, και οι κάτοχοί τους πρέπει να τα θεωρήσουν από το πρακτορείο που εξέδωσε το εισιτήριο, τα κεντρικά πρακτορεία και τα λιμενικά γραφεία της εταιρίας για την εξασφάλιση θέσεως.

Τιμές – Εκπτώσεις

Οι τιμές των εισιτηρίων των γραμμών εσωτερικού και εξωτερικού συμπεριλαμβάνουν τη θαλάσσια μεταφορά στην επιλεγμένη θέση και όλα τα έξοδα λιμένων. Γεύματα και ποτά δε συμπεριλαμβάνονται στην τιμή του εισιτηρίου.
Η έκπτωση 30% προσφέρεται αποκλειστικά στους ναύλους επιστροφής των γραμμών εξωτερικού, όταν εκδίδεται ταυτόχρονα και το εισιτήριο της επιστροφής και χορηγείται από οποιοδήποτε λιμάνι επιλέγεται η επιστροφή. Όλες οι υπόλοιπες εκπτώσεις δεν χορηγούνται αθροιστικά, αλλά μόνο μια από αυτές κάθε φορά.
Επιβάτες, οι οποίοι δικαιούνται έκπτωση, πρέπει να το γνωστοποιούν κατά τη στιγμή της κράτησης. Μετά την έκδοση του εισιτηρίου επιστροφή χρημάτων λόγω διαφοράς ναύλου δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί.
Groups, φορτηγά, λεωφορεία και ασυνόδευτα οχήματα υπόκεινται σε ειδικές συμφωνίες.

Καμπίνες

Οι καμπίνες χαρακτηρίζονται ως 2-κλινες, 3-κλινες, 4-κλινες αναλόγως του αριθμού των επιβατών, που τις χρησιμοποιούν, και όχι βάσει του αριθμού των κλινών.

Απώλεια Εισιτηρίου

Σε περίπτωση απώλειας του εισιτηρίου ο δικαιούχος επιβάτης οφείλει να ενημερώσει γραπτώς τον πράκτορα που εξέδωσε το εισιτήριο ή τα κεντρικά γραφεία της εταιρίας. Η έκδοση νέου εισιτηρίου επιβαρύνει τον επιβάτη. Η επιστροφή της αξίας του απολεσθέντος εισιτηρίου γίνεται στο τέλος του χρόνου για τον οποίο έχει εκδοθεί, εφ’ όσον από τον ετήσιο έλεγχο διαπιστωθεί ότι δεν έχει χρησιμοποιηθεί.

Περιορισμένη ευθύνη

Αν για οποιοδήποτε λόγo ματαιωθεί το ταξίδι με υπαιτιότητα του πλοίου, επιστρέφεται ολόκληρο το αντίτιμο του εισιτηρίου χωρίς καμία άλλη υποχρέωση της πλοιοκτήτριας εταιρίας προς τον επιβάτη.
Η πλοιοκτήτρια εταιρία έχει το δικαίωμα, μετά από έγκριση του Υ.Ε.Ν. να αντικαταστήσει το πλοίο, για το οποίο εκδόθηκε το εισιτήριο αυτό, με άλλο πλοίο.
Τα δρομολόγια, οι τιμές και οι όροι ταξιδιού υπόκεινται σε αλλαγές χωρίς προειδοποίηση. Οι ώρες άφιξης που αναφέρονται στα προγράμματα δρομολογίων υποδηλώνουν τον χρόνο άφιξης των πλοίων στον προλιμένα.
Η εταιρία δεν ευθύνεται για τυχόν καθυστέρηση ή ακύρωση του δρομολογίου, παρέκκλιση και μη τήρηση κανονικής πορείας που οφείλονται σε κακές καιρικές συνθήκες, ή εντολές του Υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας (ΥΕΝ) ή των λιμενικών αρχών ή σε λόγους ανωτέρας βίας.

Παιδιά

Παιδιά μέχρι 4 χρόνων ταξιδεύουν δωρεάν και δεν έχουν δικαίωμα κλίνης ή καθίσματος. Είναι όμως απαραίτητη η έκδοση του εισιτηρίου με μηδενικό ναύλο, αλλιώς δεν επιτρέπεται η επιβίβαση στο πλοίο. Στα παιδιά ηλικίας από 4 έως 12 ετών παρέχεται έκπτωση 50% σε όλες τις κατηγορίες θέσεων.

Διαδικασίες Επιβίβασης

Οι επιβάτες και τα οχήματα οφείλουν να βρίσκονται στα γραφεία λιμένων για check-in:

  • Τουλάχιστον 1 ώρα πριν από την ώρα αναχώρησης του πλοίου (για τους επιβάτες) και 2 ώρες (για τα οχήματα).
  • Διαφορετικά, η εταιρία έχει το δικαίωμα να διαθέσει τη θέση τους, και οι επιβάτες δεν έχουν δικαίωμα επιστροφής της αξίας του εισιτηρίου.
  • Για τα οχήματα, ο χρόνος και η σειρά προτεραιότητας καθορίζεται από τους ισχύοντες κανονισμούς λιμένoς της λιμενικής αρχής στην περιοχή της οποίας γίνεται η φόρτωση. Ο οδηγός του οχήματος υποχρεούται να φορτώσει και να εκφορτώσει το όχημα του, ακολουθώντας τις οδηγίες του πλοίου.
    Οι επιβάτες των οχημάτων πρέπει να αποβιβάζονται από αυτά πριν από την είσοδο του οχήματος στο πλοίο. Η κατηγορία του οχήματος αναγράφεται στο εισιτήριο με δήλωση του επιβάτη.

Ασφάλεια στο πλοίο

Η Εταιρία και το πλοίο δε φέρουν ευθύνη για ατυχήματα και απώλειες ή ζημιές πριν από την επιβίβαση ή φόρτωση στο πλοίο και μετά την αποβίβαση ή εκφόρτωση από αυτό.
Απαγορεύεται σε επιβάτες και οχήματα η μεταφορά όπλων, εκρηκτικών, εμπρηστικών, εύφλεκτων και επικίνδυνων γενικά υλών.

Επιβάτες με ειδικές ανάγκες

Tα πλοία διαθέτουν ειδικά διαμορφωμένες καμπίνες με εύκολη πρόσβαση, και όλοι οι κοινόχρηστοι χώροι είναι εύκολα προσβάσιμοι. Λόγω περιορισμένου αριθμού καμπίνων είναι απαραίτητο να γίνεται η κράτηση έγκαιρα.

Αποσκευές

Οι αποσκευές μπορούν να παραμείνουν μέσα στα αυτοκίνητα. Οι επιβάτες παρακαλούνται να παίρνουν μαζί τους τα προσωπικά τους αντικείμενα, που θα χρειαστούν κατά την διάρκεια του ταξιδιού.
Μετά την αναχώρηση του πλοίου απαγορεύεται η είσοδος στο χώρο των οχημάτων.
Η Εταιρία δεν έχει ευθύνη για απώλεια χρημάτων ή αντικειμένων αξίας, που περιέχουν οι αποσκευές των επιβατών ή που βρίσκονται στους κοινόχρηστους χώρους και στις καμπίνες. Οι επιβάτες μπορούν να παραδίδουν τα αντικείμενα αξίας στα λογιστήρια των πλοίων για φύλαξη.

Κοινόχρηστοι χώροι

Οι επιβάτες μπορούν να χρησιμοποιούν ελεύθερα όλους τους κοινόχρηστους χώρους του πλοίου. Απαγορεύεται η χρήση των σαλονιών και μπαρ για ύπνο και φαγητό.
Στα πλοία υπάρχουν καταστήματα με μεγάλη ποικιλία ειδών σε πολύ προσιτές τιμές.

Camping on Board

Το camping on Board ισχύει από 1 Απριλίου έως 31 Οκτωβρίου.
Οι χρήστες της υπηρεσίας Camping on Βoard μπορούν να χρησιμοποιούν ελεύθερα όλους τους κοινόχρηστους χώρους του πλοίου. Η παροχή ηλεκτρικού ρεύματος στα τροχόσπιτα και η χρήση ντους και τουαλέτας είναι δωρεάν.
Οι επιβάτες, που χρησιμοποιούν την υπηρεσία Camping on Βoard, δεν επιτρέπεται, για λόγους ασφαλείας, να χρησιμοποιούν υγραέριο και άλλα καύσιμα για την κουζίνα ή τη θέρμανση του τροχόσπιτου κατά τη διάρκεια του ταξιδιού.

Πιστωτικές κάρτες

Γίνονται δεκτές πιστωτικές κάρτες AMERICAN EXPRESS / DINERS / VISA / MASTERCARD / EUROCARD στα καταστήματα και στο A la carte εστιατόριο των πλοίων.
Το επίσημο νόμισμα του πλοίου είναι το ΕΥΡΩ.

Κατοικίδια

Τα κατοικίδια ζώα ταξιδεύουν δωρεάν και παραμένουν σε ειδικούς χώρους στα καταστρώματα των πλοίων. Απαγορεύεται η παραμονή τους στους κλειστούς κοινόχρηστους χώρους και στις καμπίνες. Οι κάτοχοί τους οφείλουν να φροντίζουν για την τροφή τους και την υγιεινή τους. Πρέπει πάντα να συνοδεύονται από το πρόσφατα ενημερωμένο βιβλιάριο υγείας τους.