Superfast Ferries

Η Superfast Ferries, σας καλωσορίζει σε μιά αξέχαστη ταξιδιωτική εμπειρία. Όλοι εμείς στην Superfast Ferries έχουμε ένα στόχο: Να σας προσφέρουμε υπηρεσίες που ξεπερνούν τις προσδοκίες σας. Επιδιώκουμε να σας προσφέρουμε αυτό που εμείς αποκαλούμε Εμπειρία Superfast: προσεγμένες και ποιοτικές υπηρεσίες, τις οποίες οι επιβάτες μας μπορούν να απολαμβάνουν σε όλα τα πλοία του στόλου μας.

Η υλοποίηση του όραματος της Superfast Ferries ξεκίνησε το 1995 με τη δρομολόγηση στην Aδριατική των 2 πρώτων πλοίων, θέτοντας νέα πρότυπα στις θαλάσσιες μεταφορές, καθιερώνοντας τη Superfast Ferries ως τη νέα, πρωτοποριακή επιλογή για το ταξίδι μεταξύ Eλλάδας και Iταλίας.

Πραγματοποιεί καθημερινά δρομολόγια όλο το χρόνο από τα ελληνικά λιμάνια της Πάτρας και της Ηγουμενίτσας προς τα ιταλικά λιμάνια της Ανκόνας, του Μπάρι και της Βενετίας (σε συνεργασία με την ANEK LINES). Κατά την καλοκαιρινή περίοδο εκτελεί επίσης και δρομολόγια μέσω Κέρκυρας.

Ταξιδεύοντας με το στόλο της Superfast Ferries ανακαλύπτει κανείς τη μαγεία του θαλάσσιου ταξιδιού καθώς απολαμβάνει όλες τις ανέσεις που κάνουν κάθε ταξίδι μια αξέχαστη εμπειρία. Οι επιλογές ψυχαγωγίας εν πλω ποικίλουν και ικανοποιούν κάθε γούστο: εσωτερικά και εξωτερικά μπαρς, καταστήματα, εστιατόριο Self Service, εστιατόριο a la carte*, καζίνο*.

Η αισθητική των πλοίων, η συνεχής επένδυση σε νέα πλοία και η δέσμευσή μας να προσφέρουμε τις καλύτερες υπηρεσίες στους επιβάτες μας, πάντα σε ανταγωνιστικές τιμές, μας επιτρέπει να ηγούμαστε στον κλάδο μας και στην προτίμηση του επιβατικού κοινού.

H Superfast Ferries S.A., καθώς και όλα τα πλοία του Ομίλου είναι πιστοποιημένα κατά τον κώδικα Ασφαλούς Διαχείρισης ISM σύμφωνα με τις απαιτήσεις του SOLAS για την ασφάλεια της ανθρώπινης ζωής στη θάλασσα και κατά τα διεθνή πρότυπα Διαχείρισης Ποιότητος ISO 9001:2000 και Περιβαλλοντικής Διαχείρισης ISO 14001:2004. H πιστοποίηση κατά ISO 9001:2000 & ISO 14001:2004 έγινε από τον Αμερικανικό Φορέα Πιστοποίησης ABS Quality Evaluations του διεθνούς Ομίλου Εταιριών American Bureau of Shipping (ABS). H πιστοποίηση κατά τον κώδικα Διαχείρισης Ποιότητος ISO 9001:2000 αποτελεί αναγνώριση του υψηλού επιπέδου υπηρεσιών που προσφέρει ο Όμιλος.

Η Superfast Ferries, είναι 100% θυγατρική της Attica Group www.attica-group.com , εταιρείας εισηγμένης στο Χρηματιστήριο Αθηνών.

ΓΕΝΙΚΟΙ ΟΡΟΙ ΤΑΞΙΔΙΟΥ

Oι επιβάτες, οι αποσκευές τους και τα οχήματά τους μεταφέρονται σύμφωνα με τις ισχύουσες διεθνείς συμβάσεις, τον ελληνικό Κώδικα Ιδιωτικού Nαυτικού Δικαίου και τους γενικούς όρους μεταφοράς (στο εξής από κοινού αναφερόμενοι «οι όροι») των πλοίων Superfast Ferries, Blue Star Ferries ή Anek Lines (στο εξής «τα πλοία/το πλοίο») όπως καθορίστηκαν από τις διαχειρίστριες των πλοίων που ενεργούν εις το όνομα των πλοιοκτητριών των πλοίων (στο εξής από κοινού διαχειρίστριες και πλοιοκτήτριες, «η Εταιρεία»). Οι όροι περιέχουν εξαιρέσεις και περιορισμούς της ευθύνης του μεταφορέα για θάνατο, ασθένεια, βλάβη ή απώλεια οχημάτων και αποσκευών, καθυστέρηση ή αλλαγή πορείας. Αντίγραφα των Όρων διατίθενται όποτε ζητηθούν.

ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ – ΝΑΥΛΟΙ

Οι τιμές και τα δρομολόγια που αναφέρονται στο φυλλάδιο της Εταιρείας βασίζονται στις ισχύουσες συνθήκες κατά την περίοδο της έκδοσης. Αν κάποιες απ’ αυτές τις συνθήκες διαφοροποιηθούν χωρίς υπαιτιότητα της Εταιρείας, η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιήσει χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση τις ώρες αναχώρησης των δρομολογίων της, τις τιμές των ναύλων της, τα δρομολόγια ή άλλες συμβατικές της υποχρεώσεις. Στις ανωτέρω συνθήκες περιλαμβάνονται ενδεικτικά και όχι περιοριστικά περιπτώσεις αύξησης των τιμών καυσίμων, νομισματικών διακυμάνσεων ή άλλων απρόβλεπτων συνθηκών. Σε περίπτωση που η Εταιρεία δεν ανταποκρίνεται στις συμβατικές υποχρεώσεις της, ο/η επιβάτης (στο εξής «ο επιβάτης») δικαιούται επιστροφή ολόκληρης της αξίας του εισιτηρίου, χωρίς επιπλέον αποζημίωση. Η Εταιρεία δεν ευθύνεται για τυχόν καθυστερήσεις από υπαιτιότητα τρίτων, εντολές λιμενικών αρχών ή λόγω εξαιρετικά δυσμενών καιρικών συνθηκών. Σε αυτές τις περιπτώσεις τα δρομολόγια υπόκεινται σε αλλαγές.

ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ ΘΕΣΕΩΝ

Σύμφωνα με τη Διεθνή Oδηγία SOLAS και την ευρωπαϊκή νομοθεσία (Κοινοτική Οδηγία 98/41/ΕΚ του Συμβουλίου της 18/06/1998) όταν γίνεται κράτηση, η υποβολή των παρακάτω στοιχείων είναι υποχρεωτική: Όνομα και Επώνυμο, Φύλο, Ημερομηνία Γεννήσεως, Υπηκοότητα, Τηλέφωνο επικοινωνίας, Τύπος και Αριθμός Κυκλοφορίας Οχήματος (αν υπάρχει). Για τους επιβάτες που δεν είναι υπήκοοι της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ούτε των χωρών της Schengen) τα παρακάτω στοιχεία ζητούνται επιπλέον: Αριθμός και Ημερομηνία Λήξεως Διαβατηρίου, Ημερομηνία Λήξεως Βίζας (αν χρειάζεται).

ΙΣΧΥΣ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟΥ

Το εισιτήριο ισχύει για ένα χρόνο από την ημερομηνία έκδοσής του, εκτός από τα εισιτήρια που έχουν περιορισμένη ισχύ. Το εισιτήριο είναι προσωπικό και αμεταβίβαστο, εκτός αν ο νόμος ορίζει διαφορετικά. Ο επιβάτης που αναγράφεται στο εισιτήριο πρέπει να είναι το ίδιο πρόσωπο με τον επιβάτη που θα ταξιδέψει. Η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να ζητά από τους επιβάτες να επιδεικνύουν έγκυρα ταξιδιωτικά έγγραφα πριν ταξιδέψουν και δεν θα ευθύνεται αν κάποιος επιβάτης –διαφορετικός από αυτόν που δικαιούται να ταξιδέψει σύμφωνα με το εισιτήριο – ταξιδέψει ή αποζημιωθεί, επιδεικνύοντας αποδεικτικά έγγραφα (διαβατήριο, ταυτότητα, ταξιδιωτικά έγγραφα) ανταποκρινόμενα στο όνομα του επιβάτη που εμφανίζεται στο εισιτήριο.

ΙΣΟΤΙΜΙΑ

Οι ναύλοι των εισιτηρίων που αγοράζονται στο εξωτερικό ή πάνω στο πλοίο μπορεί να διαφέρουν λόγω διαφοράς νομισματικής ισοτιμίας.

ΑΚΥΡΩΣΕΙΣ – ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ

Ακυρώσεις μπορούν να γίνουν στο ταξιδιωτικό πρακτορείο, το λιμενικό πράκτορα, τον Premium Sales Agent ή τα γραφεία της Εταιρείας στα οποία έγινε η κράτηση και η πληρωμή. Ανάλογα με το χρόνο της ακύρωσης επιστρέφονται τα ακόλουθα ποσά (εξαιρούνται οι ειδικές προσφορές):

  • Επιστροφή 100%, αν η ακύρωση γίνει μέχρι 22 μέρες πριν την αναχώρηση.
  • Επιστροφή 80%, αν η ακύρωση γίνει από 21 έως 8 ημέρες πριν την αναχώρηση.
  • Επιστροφή 50%, αν η ακύρωση γίνει από 7 μέρες έως 24 ώρες πριν την αναχώρηση.
  • Η Εταιρεία δεν έχει καμία υποχρέωση να επιστρέψει οποιοδήποτε χρηματικό ποσό σε περίπτωση ακύρωσης λιγότερο από 24 ώρες πριν την αναχώρηση ή αν ο επιβάτης δεν παρουσιαστεί κατά την επιβίβαση.

Οι επιβάτες διατηρούν το δικαίωμα να μετατρέψουν το εισιτήριό τους σε ΑΝΟΙΧΤΟ ή να αλλάξουν την ημερομηνία ταξιδιού. Αν αυτό το εισιτήριο ακυρωθεί μελλοντικά, λαμβάνεται ως ημερομηνία ακύρωσης η ημερομηνία που το εισιτήριο έγινε ανοιχτό ή άλλαξε ημερομηνία ταξιδιού και η όποια επιστροφή χρημάτων γίνεται σε συσχετισμό με την αρχική ημερομηνία ταξιδιού.
Επιβάτες με ΑΝΟΙΧΤΑ εισιτήρια επιστροφής (που έχουν εκδοθεί ανοιχτά, όχι μετατραπεί σε ανοιχτά) δικαιούνται 100% επιστροφή του ναύλου σε περίπτωση ακύρωσης (στα ανοιχτά εισιτήρια, όχι σε όλη την κράτηση).

  • Σε περίπτωση μερικής ακύρωσης του εισιτηρίου μετ’ επιστροφής και εφόσον ο επιβάτης έχει ταξιδέψει το ένα σκέλος του ταξιδιού, ισχύουν οι χρονικοί περιορισμοί που προαναφέρονται για το δεύτερο σκέλος του ταξιδιού.
  • Σε περίπτωση πλήρους ακύρωσης του εισιτηρίου μετ’ επιστροφής, ισχύουν οι χρονικοί περιορισμοί που προαναφέρονται.

Oι αιτήσεις για επιστροφή χρημάτων γίνονται γραπτώς. Ακυρώσεις και επιστροφές μπορούν να διακανονιστούν μόνο στο ταξιδιωτικό πρακτορείο, το λιμενικό πράκτορα, τον Premium Sales Agent ή τα γραφεία της Εταιρείας στα οποία έγινε η έκδοση του εισιτηρίου. Tα λιμενικά πρακτορεία μπορούν να ακυρώσουν ένα εισιτήριο μετά το πέρας του check-in χωρίς να επιστρέψουν χρήματα. H Εταιρεία έχει το δικαίωμα να κρατήσει όλο το ποσό του εισιτηρίου αν ο επιβάτης διακόψει το ταξίδι του σε ένα ενδιάμεσο λιμάνι, εκτός και αν η διακοπή οφείλεται σε ασθένεια, ατύχημα ή ανωτέρα βία.

ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ

Τα εισιτήρια ανοιχτής ημερομηνίας ισχύουν για ένα έτος από την ημερομηνία έκδοσής τους (όχι εκτύπωσής τους). Οι επιβάτες με ανοιχτή επιστροφή πρέπει να κάνουν έγκαιρα κράτηση για την επιστροφή τους και μόνο μέσω του ταξιδιωτικού πρακτορείου, του λιμενικού πράκτορα, του Premium Sales Agent ή των γραφείων της Εταιρείας στα οποία έγινε η κράτηση και η πληρωμή.

O συνολικός ναύλος υπολογίζεται με βάση τη χαμηλή περίοδο του ισχύοντος τιμοκαταλόγου. Σε περίπτωση που ταξιδεύει σε μεσαία ή υψηλή περίοδο ή κατά την περίοδο ισχύος ενός νέου ναύλου, ο επιβάτης υποχρεούται να πληρώσει τη διαφορά μεταξύ του τρέχοντος και του προπληρωμένου ναύλου. Η Εταιρεία δεν μπορεί να εγγυηθεί τη μεταφορά του επιβάτη στην ημερομηνία ή στη θέση που επιθυμεί. Εναλλακτική ημερομηνία ταξιδιού ή/και θέσεως θα προταθούν.

ΑΠΩΛΕΙΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟΥ

Σε περίπτωση απώλειας εισιτηρίου, ο επιβάτης οφείλει να ενημερώσει αμέσως το σημείο έκδοσης του εισιτηρίου ή την Εταιρεία. Σε αυτή την περίπτωση, ο επιβάτης λαμβάνει εισιτήριο από το λιμάνι κατόπιν ελέγχου ταυτοπροσωπίας του δικαιούχου.
Σημείωση: Ο επιβάτης πρέπει να έχει μαζί του στο check-in ταυτότητα ή διαβατήριο που να αποδεικνύουν ότι είναι ο πραγματικός κάτοχος του εισιτηρίου.

ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ

Έγκυρα αποδεικτικά έγγραφα μπορεί να ζητηθούν για τις παρακάτω κατηγορίες που δικαιούνται έκπτωση: 1) βρέφη, 2) παιδιά, 3) ενήλικες 60 ετών και άνω, 4) φοιτητές, 5) νέοι, 6) μέλη λεσχών αυτοκινήτου και αυτοκινούμενου τροχόσπιτου. Οι ανωτέρω εκπτώσεις θα πρέπει να αιτούνται κατά τη διάρκεια της κράτησης. Μετά την πραγματοποίηση του ταξιδιού, ουδεμία επιστροφή ναύλου πραγματοποιείται.

ΑΣΥΝΟΔΕΥΤΑ ΠΑΙΔΙΑ

H Εταιρεία δεν δέχεται κρατήσεις για παιδιά κάτω των 15 ετών που δεν συνοδεύονται από κάποιον ενήλικα. Κρατήσεις για παιδιά από 15 έως 18 ετών γίνονται δεκτές μόνο μετά από γραπτή έγκριση του γονέα ή κηδεμόνα. Ανάλογες αιτήσεις διατίθενται από τα γραφεία της Εταιρείας (τμήμα εξυπηρέτησης πελατών, τηλ. +30 210 89 19 010, e-mail: cs.adriatic@superfast.com για τα πλοία της SUPERFAST FERRIES και τηλ.: +30 210 41 97 470, e-mail: customerservice@anek.gr for ANEK LINES vessels ).

ΕΠΙΒΑΤΕΣ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ

Tα πλοία διαθέτουν ειδικά σχεδιασμένες καμπίνες με εύκολη πρόσβαση και λειτουργία για επιβάτες με ειδικές ανάγκες. Λόγω του περιορισμένου αριθμού αυτών των καμπινών, είναι απαραίτητο να γίνεται κράτηση εγκαίρως. Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε με την απευθείας γραμμή εξυπηρέτησης πελατών.

ΚΑΤΟΙΚΙΔΙΑ ΖΩΑ

Στα πλοία της Εταιρείας, υπάρχουν ειδικοί διαμορφωμένοι χώροι φύλαξης κατοικιδίων (κλωβοί φύλαξης), για τους οποίους είναι απαραίτητο να γίνεται κράτηση εγκαίρως. Επιπλέον υπάρχει εναλλακτικά περιορισμένος αριθμός καμπινών που μπορούν να φιλοξενήσουν κατοικίδια ζώα και, ως εκ τούτου, είναι επίσης απαραίτητο να γίνεται κράτηση εγκαίρως. Ασυνόδευτα κατοικίδια ζώα δεν γίνονται αποδεκτά.

Οι συνοδοί πρέπει να έχουν πάντα μαζί τους το βιβλιάριο υγείας του κατοικίδιου (οι κάτοικοι της Ευρωπαϊκής Ένωσης πρέπει να έχουν μαζί και το επίσημο διαβατήριο κατοικίδιου της Ε.Ε.) και να ακολουθούν όλες τις διαδικασίες επιβίβασης. Για τις γάτες, τους σκύλους και τα κουνάβια, είναι υποχρεωτικό να υπάρχει αποδεικτικό εμβολίου λύσσας. Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλούμε απευθυνθείτε στον κτηνίατρό σας ή στον ταξιδιωτικό σας πράκτορα.

Δεν επιτρέπεται η παραμονή κατοικιδίων στις υπόλοιπες καμπίνες, στα οχήματα (εκτός αν η κράτηση αφορά camping εν πλω) και η παρουσία τους στα εστιατόρια, τα μπαρ και τους υπόλοιπους εσωτερικούς χώρους του πλοίου. Tα κατοικίδια πρέπει πάντα να συνοδεύονται, να φέρουν λουρί και να φορούν υποχρεωτικά φίμωτρο. Ο συνοδός είναι αποκλειστικά υπεύθυνος για τη φροντίδα, την ασφάλεια και την υγιεινή του κατοικίδιου, καθώς επίσης και για τη συμμόρφωσή του στους παραπάνω κανόνες.

Επίσης, ο συνοδός φέρει την αποκλειστική ευθύνη για τυχόν σωματικές και υλικές βλάβες που αυτό μπορεί να προκαλέσει σε τρίτους. Από την υποχρέωση παραμονής στους ειδικούς χώρους εξαιρούνται τα ειδικά εκπαιδευμένα ζώα που βοηθούν ανθρώπους με ειδικές ανάγκες και είναι δυνατόν να συνοδεύουν τον κύριό τους στους χώρους ενδιαίτησης επιβατών.

Oι ιδιοκτήτες των ζώων αυτών πρέπει να διαθέτουν τα σχετικά πιστοποιητικά. Σημείωση: για τις ειδικότερες προϋποθέσεις μεταφοράς ζώντων ζώων πλην κατοικιδίων ισχύουν οι όροι μεταφοράς φορτίου και οι ενδιαφερόμενοι πρέπει να επικοινωνούν με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της Εταιρείας.

CAMPING ON BOARD

Το camping εν πλω ισχύει από 1η Απριλίου μέχρι 31η Οκτωβρίου. Οι επιβάτες με τροχόσπιτα ή αυτοκινούμενα οφείλουν να παρουσιάζονται στο γραφείο επιβίβασης το αργότερο 3 ώρες πριν την ώρα αναχώρησης του πλοίου. Καθυστερημένη άφιξη του τροχόσπιτου ή του αυτοκινούμενου, πιθανόν να μην επιτρέψει τη φόρτωσή του στο ανοιχτό κατάστρωμα.

Συνιστάται η έγκαιρη κράτηση θέσεων γιατί ο χώρος camping εν πλω είναι περιορισμένος. Για λόγους ασφαλείας απαγορεύεται αυστηρά σε όσους κάνουν camping εν πλω το μαγείρεμα, η χρήση υγραερίου και η οποιαδήποτε χρήση φωτιάς ή φλόγας. Παρακαλούνται οι επιβάτες να δίνουν ιδιαίτερη προσοχή στους κανονισμούς που αφορούν το camping εν πλω, οι οποίοι είναι διαθέσιμοι πάνω στα πλοία.

Το camping εν πλω επιτρέπεται μόνο για τα οχήματα που είναι επισήμως καταχωρημένα ως οχήματα camping, τα campers και τα τροχόσπιτα. Στα οχήματα που δεν είναι επισήμως καταχωρημένα ως οχήματα camping δεν επιτρέπεται το camping εν πλω και οι επιβάτες τους δεν θα έχουν πρόσβαση στο ανοιχτό κατάστρωμα.

ΓΕΥΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΟΤΑ

Tα γεύματα και ποτά δεν συμπεριλαμβάνονται στην τιμή του εισιτηρίου.

ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΕΙΔΗ / ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ

Οι επιβάτες μπορούν να παραδώσουν προς φύλαξη στο Λογιστήριο του πλοίου, χρήματα ή τιμαλφή που η αξία τους δεν θα υπερβαίνει τα 500€. H Εταιρεία δε φέρει καμία ευθύνη για την απώλεια χρημάτων ή πολύτιμων αντικειμένων, τόσο στους κοινόχρηστους χώρους όσο και στις καμπίνες του πλοίου. Σε περίπτωση απώλειας προσωπικών αντικειμένων, οι ενδιαφερόμενοι οφείλουν να απευθυνθούν στη Υποδοχή Επιβατών του πλοίου (Reception) κατά τη διάρκεια του ταξιδιού ή να τηλεφωνήσουν στην απευθείας γραμμή εξυπηρέτησης πελατών. Προσωπικά είδη/αντικείμενα τα οποία έχουν τοποθετηθεί στα αυτοκίνητα των επιβατών, δεν θα είναι προσβάσιμα κατά τη διάρκεια του πλου, καθώς μετά την αναχώρηση, απαγορεύεται η είσοδος στα γκαράζ του πλοίου.

ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ /ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΒΙΒΑΣΗΣ

Λόγω της εφαρμογής του κώδικα ISPS (International Ship and Port Security Code) και των επιταγών ασφαλείας που επιβάλλει, το επιβατικό κοινό παρακαλείται για την έγκαιρη προσέλευσή του στο χώρο επιβίβασης, το αργότερο 2 ώρες πριν την προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης.

Οι επιβάτες οφείλουν να έχουν μαζί τους το διαβατήριό τους, την ταυτότητά τους την άδεια κυκλοφορίας του οχήματός τους ή άλλα έγκυρα ταξιδιωτικά έγγραφα, τα οποία οφείλουν να επιδεικνύουν κατά τη διάρκεια του ή άλλα έγκυρα ταξιδιωτικά έγγραφα, τα οποία οφείλουν να επιδεικνύουν κατά τη διάρκεια του check in ή σε οποιοδήποτε έλεγχο Αστυνομικής Αρχής. Η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να μην επιτρέψει σε κάποιον επιβάτη να ταξιδέψει, αν κρίνει ότι αυτός δε φέρει τα απαιτούμενα έγκυρα ταξιδιωτικά έγγραφα.

Aν ο επιβάτης δε φέρει τα έγκυρα ταξιδιωτικά έγγραφα κατά τον έλεγχο διαβατηρίων και ταξιδιωτικών εγγράφων, το επιβαλλόμενο πρόστιμο επιβαρύνει αποκλειστικά και μόνο τον επιβάτη. H Εταιρεία δεν φέρει καμία ευθύνη σε περίπτωση που οι Αρχές απαγορεύσουν να ταξιδέψει κάποιος επιβάτης.

Aν ο έλεγχος διαβατηρίων και ταξιδιωτικών εγγράφων απαγορεύσει την είσοδο σε κάποια χώρα, ο επιβάτης θα επιβαρυνθεί με το κόστος επιστροφής. Οι κάτοχοι διαβατηρίων όλων των χωρών θα πρέπει να επικοινωνούν με το ανάλογο προξενείο για πληροφορίες ή διευκρινίσεις. Tα βρέφη και τα παιδιά χρειάζονται επίσης διαβατήριο ή άλλα έγκυρα έγγραφα.

Όλοι οι επιβάτες και όλα τα πράγματα που επιβιβάζονται επί του πλοίου δύναται να υποβληθούν σε έλεγχο. Όσοι αρνούνται να συμμορφωθούν με το παραπάνω, δεν θα γίνονται δεκτοί στο πλοίο και θα παραδίδονται στις αρμόδιες λιμενικές αρχές. Από τη στιγμή που ο επιβάτης θα επιβιβαστεί στο πλοίο, δεν επιτρέπεται να αποβιβαστεί πριν την αναχώρηση του πλοίου.

Αν αποβιβαστεί πριν την αναχώρηση τότε πρέπει να πάρει μαζί του όλα τα προσωπικά του είδη και/ή το αυτοκίνητό του εφόσον αυτό είναι εφικτό να μετακινηθεί από το χώρο στάθμευσης του πλοίου. Απαγορεύεται αυστηρά η μεταφορά όπλων, φυσιγγίων, εκρηκτικών, εύφλεκτων, εμπρηστικών και γενικά επικίνδυνων υλών.